Βασιλική Ρήγα

Κινητικά Παιχνίδια

Τα παιδιά συμμετέχουν σε παιχνίδια αδρής κινητικότητας που στοχεύουν στην ολική κινητικότητα του σώματός τους και στην άντληση ευχαρίστησης μέσα από πολύπλευρες κινητικές εμπειρίες (τρέξιμο, ισορροπία, άλματα, σκυταλοδρομίες κ.ά.).
Γεωργία Παρπαρούση & Νίκη Μπαρτζελά

Μουσικά Παραμύθια

Τα παιδιά παρακολουθούν παραμύθια που έχουν επενδυθεί με ζωντανή μουσική, τραγουδούν, γνωρίζουν και στη συνέχεια πειραματίζονται με τα μουσικά όργανα και τα ηχητικά αντικείμενα του παραμυθιού, συμμετέχοντας ενεργά.
Nίκη Σισσαμπέρη & Δημήτρης Κολιόπουλος

Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Στο εργαστήριο αυτό οι φοιτήτριες και οι φοιτητές μας δημιουργούν ένα περιβάλλον ψυχαγωγίας και μη τυπικής εκπαίδευσης ώστε τα παιδιά να προσεγγίσουν με ευχάριστες και απλές δραστηριότητες το ζήτημα των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας.
Γεωργία Παρπαρούση & Μαρία Κεντρωτά

Η Χώρα των Χρωμάτων και της Μουσικής

Πρόκειται για μια συνάντηση των εικαστικών τεχνών με τη μουσική. Στο εργαστήριο αυτό ο λόγος, η κίνηση, τα σκηνικά, οι κούκλες, οι ήχοι, η μουσική και το τραγούδι συνδυάζονται έτσι ώστε να συνθέσουν μια πρωτότυπη παράσταση κουκλοθέατρου, προσφέροντας στα παιδιά μια ολοκληρωμένη καλλιτεχνική εμπειρία. Στο τέλος της παράστασης τα παιδιά ξεναγούνται στα παρασκήνια μαθαίνοντας πώς δημιουργούνται τα σκηνικά, οι κούκλες και πειραματίζονται με τα μουσικά όργανα.
Βασιλική Ρήγα

Παραδοσιακά Παιχνίδια

Μαθαίνουμε/θυμίζουμε στα παιδιά ομαδικά παραδοσιακά παιχνίδια που μπορούν να παίξουν στην αυλή του σχολείου με τους φίλους τους. Τα παιδιά εξοικειώνονται με την ιδέα του «να ανήκουν» σε ένα σύνολο, υπακούουν σε κανόνες, συνεργάζονται και παράλληλα ψυχαγωγούνται.
Ευγενία Αρβανίτη

Διαπολιτισμική Αγωγή

Το εργαστήρι αυτό στοχεύει στη συνεργατική και συμπεριληπτική διαπολιτισμική μάθηση μέσα από δραστηριότητες διαμεσολάβησης, ενεργής δράσης, επίλυσης συγκρούσεων και διαπολιτισμικού διαλόγου. Τα παιδιά μέσα από τις δραστηριότητες αναπτύσσουν πολλαπλή θέαση θεμάτων της καθημερινότητας που αφορούν στη διαφορετικότητα και τον πολιτισμικό άλλο και αλληλεπιδρούν με εξωτερικούς συνομιλητές.
Μαρία Κεντρωτά

Χρώματα και Αποτυπώματα

Στο εργαστήριο αυτό τα παιδιά κατανοούν τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα μέσα από τα χρώματα και τα αποτυπώματα .Οι δράσεις περιλαμβάνουν Ζωγραφική και Γλυπτική. Το κάθε παιδί αντιλαμβάνεται ότι έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά όπως φύλο, δακτυλικά αποτυπώματα, χρώμα μαλλιών, ματιών και δέρμα.
Δημήτρης Πολίτης

Αφήγηση Ιστοριών

Τα παιδιά γνωρίζουν εικονογραφημένα βιβλία μέσα από την ανάγνωση/αφήγηση του κειμένου και θέασης των εικόνων τους, ενώ συμμετέχουν στις δραστηριότητες (θεματικές - διαθεματικές) που υλοποιούνται από τις φοιτήτριες/τους φοιτητές.
Αγγελική Βελλοπούλου

Παιχνιδοπρακτικές

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες με περιεχόμενα από διάφορες μαθησιακές περιοχές του Προγράμματος Σπουδών για το νηπιαγωγείο, οι οποίες
δημιουργούνται στο πλαίσιο των υποχρεωτικών μαθημάτων Πρακτικής Άσκησης του Γ΄ και Δ΄ έτους σπουδών του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Βασιλική Φωτοπούλου

Το Λεωφορείο

Στο εργαστήριο αυτό, τα παιδιά συμμετέχουν σε δραστηριότητες μέσα από τις οποίες γνωρίζουν τρόπους λειτουργίας τους στα μέσα μαζικής μεταφοράς ως επιβάτες με συνέπεια, σεβασμό και ασφάλεια για τους ίδιους, τους συνεπιβάτες τους, καθώς και τα κατοικίδια ζωάκια τους.
Αντώνης Βάος & Μαρία Κεντρωτά

Η Χώρα των Χρωμάτων

Ένα οργανωμένο εικαστικό εργαστήριο υποδέχεται τα παιδιά και τα παρακινεί να εργαστούν ατομικά και ομαδικά, συναντώντας την τέχνη μέσα από τη δημιουργική τους δράση, τον πειραματισμό και την εξερεύνηση.
Βασιλική Ρήγα & Θανάσης Καραλής

Παιχνίδια Τσίρκου

Μέσα από δραστηριότητες που έχουν ως αφετηρία τα παιχνίδια του Τσίρκου, τα παιδιά μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά, αναπτύσσοντας δεξιότητες συντονισμού, ισορροπίας, χειρισμού, οπτικοκινητικής αντίληψης και κιναίσθησης.
Βασιλική Ρήγα

Χαρτοδιπλωτική

Με ένα απλό χαρτί τα παιδιά δημιουργούν μορφές/ αντικείμενα και τις δραματοποιούν, βελτιώνουν τη λεπτή κινητικότητα, τον οπτικοκινητικό συντονισμό, διασκεδάζουν, ενώ παράλληλα αντιλαμβάνονται την αξία ενός απλού χαρτιού.
Γρηγόρης Μικρώνης

Δημοτικά Τραγούδια & Χοροί

Τα παιδιά μαθαίνουν και τραγουδούν τους παραδοσιακούς και νεότερους στίχους και στροφές, που είναι δημοφιλή, προσφιλή για τέτοιες ηλικίες, αλλά και έχουν καθιερωθεί στο ιδιωτικό και δημόσιο ελληνικό γλέντι, τόσο στον κύκλο της ζωής όσο και του χρόνου. Επιπλέον, τα παλαμάκια, η επαφή των παιδιών μέσω των κινητικών και μουσικών δράσεων και η γενικότερη ενεργοποίηση των αισθήσεών τους, σχηματίζουν ένα περιβάλλον κοινωνίας, συνεργασίας, έκφρασης και ψυχαγωγίας.
Πολυξένη Μανώλη

Γλωσσολύτες

Στο εργαστήριο τα παιδιά συμμετέχουν σε μία σειρά γλωσσικών, διαδραστικών παιχνιδιών και δραστηριοτήτων που ενισχύουν τη γλωσσική ανάπτυξη, τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Με την υποστήριξη των φοιτητών/τριών, τα παιδιά δίνουν και ακολουθούν οδηγίες σε προφορική, γραπτή ή πολυτροπική μορφή με σκοπό να λύσουν γλωσσικούς γρίφους διασκεδάζοντας.
Ομάδα φοιτητών Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

UNICEF: «Τα Δικαιώματα του Παιδιού»

Στο εργαστήριο αυτό, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα δικαιώματά τους, όπως αυτά κατοχυρώνονται από τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά ενθαρρύνονται να αναγνωρίσουν, να κατανοήσουν και να εκφράσουν τα δικαιώματά τους, ενισχύοντας τη φωνή τους και καλλιεργώντας τον σεβασμό προς τον εαυτό τους και τους άλλους.
Ομάδα αποφοίτων Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

Η Τέχνη της Γης

Στο εργαστήριο «τέχνη της γης», τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη φύση, συλλέγουν υλικά από το φυσικό περιβάλλον, ενεργοποιούν τη φαντασία τους και δημιουργούν έργα τέχνης πάνω στο έδαφος, γνωρίζοντας έτσι, μια άλλη μορφή τέχνης.
Απόφοιτη Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

Οι Περιπέτειες των Ντετέκτιβ

Στο εργαστήριο αυτό τα παιδιά μπαίνουν στη θέση των ντετέκτιβ αναζητώντας λύσεις σε γρίφους. Μέσα από το παιχνίδι με μαθηματικές πράξεις και προβλήματα, τα παιδιά ανακαλύπτουν ομαδικά στοιχεία-κλειδιά για να φτάσουν στη λύση του μυστηρίου...
Μαρία Φραγκή

Στη Χώρα του Αισώπου

Σε συνεργασία με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών.
Με τους φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών θα μπούμε σε μια χώρα απίθανη, αστεία, γεμάτη ζώα και σοφία. Θα παίξουμε μαζί τους και θα τραγουδήσουμε τα παθήματά τους. Ένας ζωομορφικός κόσμος είναι ο καθρέφτης μας κι' ένας δάσκαλος μεγάλος σκέφτηκε να σχεδιάσει την ζωή, διδάσκοντας με αστείους μύθους τις αλήθειες της.
Νότα Πάντζου

Οι Μικροί Αρχαιολόγοι

Σε συνεργασία με το Τμήμα Ιστορίας - Αρχαιολογίας.
Στο εργαστήριο αυτό τα παιδιά θα ανακαλύψουν με δημιουργικό και παιγνιώδη τρόπο ιστορίες για το παρελθόν και θα εξοικειωθούν με τον κόσμο της αρχαιολογίας μέσα από ένα παιχνίδι προσομοίωσης ανασκαφής.
Στάθης Μπάλιας

Συμμετέχω και Αποφασίζω

Τα παιδιά μαθαίνουν να λένε τη γνώμη τους για απλά ζητήματα της καθημερινότητάς τους, να συζητούν μεταξύ τους για το ποιο είναι το σωστότερο για ένα θέμα και να αποφασίζουν μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες (π.χ. ψηφοφορία ή με το χεράκι τους), ώστε να μάθουν να επικοινωνούν και να λύνουν προβλήματα με συζήτηση, με συναίνεση και χωρίς βία.
Κώστας Ζαχάρος

Ερευνητές των Μαθηματικών

Στο εργαστήριο των μαθηματικών τα παιδιά μέσα από το παιγνίδι, τη διερεύνηση και τον πειραματισμό οικειοποιούνται μαθηματικές έννοιες.
Βασιλική Ρήγα

Κουκλοθέατρο

Τα παιδιά κατασκευάζουν και παίζουν με κούκλες από διάφορα υλικά, εκφράζονται ελεύθερα με ποικίλους τρόπους, στήνουν και παρακολουθούν παραστάσεις ζώντας ταυτόχρονα στον πραγματικό και φανταστικό κόσμο.
Βασίλης Κόμης

Ρομποτοεξερευνήσεις

Στο εργαστήριο της εκπαιδευτικής ρομποτικής τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τις βασικές έννοιες ρομποτικής και προγραμματισμού μέσα από δραστηριότητες που ενθαρρύνουν την επίλυση προβλημάτων και την εμπλοκή τους με εκπαιδευτικά ρομπότ.
Ομάδα φοιτητών

Οι μικροί Σεφ

Οι φοιτήτριες/-τές του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. ντύνονται μεγάλοι σεφ και μαζί με τους μικρούς σεφ πειραματίζονται με τη μαγειρική, χρησιμοποιώντας την αίσθηση της όρασης, της γεύσης και της όσφρησης, τη φαντασία και την επιδεξιότητά τους.
Μαριάννα Κονδύλη

Γλωσσολύτες

Στο εργαστήριο τα παιδιά εμπλέκονται σε ένα κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στο οποίο, με τη βοήθεια των φοιτητριών, δίνουν και ακολουθούν οδηγίες (προφορικές, γραπτές, εικονιστικές) προκειμένου να ανακαλύψουν τον «κρυμμένο θησαυρό».

Το Παιδικό Φεστιβάλ λειτουργεί ως άτυπο περιβάλλον μάθησης για τα παιδιά που συμμετέχουν στα εργαστήρια.

Οι εκπαιδευτικοί που συνοδεύουν τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν καινοτόμες δράσεις/ δραστηριότητες σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα και να τις επεκτείνουν στο χώρο εργασίας τους.