Βασιλική Ρήγα Τα παιδιά συμμετέχουν σε παιχνίδια αδρής κινητικότητας που στοχεύουν στην ολική κινητικότητα του σώματός τους και στην άντληση ευχαρίστησης μέσα από πολύπλευρες κινητικές εμπειρίες (τρέξιμο, ισορροπία, άλματα, σκυταλοδρομίες κ.ά.).
Κινητικά παιχνίδια
Αντώνης Βάος & Μαρία Κεντρωτά Ένα οργανωμένο εικαστικό εργαστήριο υποδέχεται τα παιδιά και τα παρακινεί να εργαστούν ατομικά και ομαδικά, συναντώντας την τέχνη μέσα από τη δημιουργική τους δράση, τον πειραματισμό και την εξερεύνηση.
Η χώρα των χρωμάτων
Γεωργία Παρπαρούση & Νίκη Μπαρτζελά Τα παιδιά παρακολουθούν παραμύθια που έχουν επενδυθεί με ζωντανή μουσική, τραγουδούν, γνωρίζουν και στη συνέχεια πειραματίζονται με τα μουσικά όργανα και τα ηχητικά αντικείμενα του παραμυθιού, συμμετέχοντας ενεργά.
Μουσικά παραμύθια
Βασιλική Ρήγα Τα παιδιά κατασκευάζουν και παίζουν με κούκλες από διάφορα υλικά, εκφράζονται ελεύθερα με ποικίλους τρόπους, στήνουν και παρακολουθούν παραστάσεις ζώντας ταυτόχρονα στον πραγματικό και φανταστικό κόσμο.
Κουκλοθέατρο
Στάθης Μπάλιας Τα παιδιά μαθαίνουν να λένε τη γνώμη τους για απλά ζητήματα της καθημερινότητάς τους, να συζητούν μεταξύ τους για το ποιο είναι το σωστότερο για ένα θέμα και να αποφασίζουν μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες (π.χ. ψηφοφορία ή με το χεράκι τους), ώστε να μάθουν να επικοινωνούν και να λύνουν προβλήματα με συζήτηση, με συναίνεση και χωρίς βία.
Συμμετέχω και αποφασίζω
Δημήτρης Πολίτης Τα παιδιά γνωρίζουν εικονογραφημένα βιβλία μέσα από την ανάγνωση/αφήγηση του κειμένου και θέασης των εικόνων τους, ενώ συμμετέχουν στις δραστηριότητες (θεματικές - διαθεματικές) που υλοποιούνται από τις φοιτήτριες/τους φοιτητές.
Αφήγηση ιστοριών
Κώστας Ζαχάρος Στο εργαστήριο των μαθηματικών τα παιδιά μέσα από το παιγνίδι, τη διερεύνηση και τον πειραματισμό οικειοποιούνται μαθηματικές έννοιες.
Ερευνητές των μαθηματικών
Βασιλική Ρήγα Μαθαίνουμε/θυμίζουμε στα παιδιά ομαδικά παραδοσιακά παιχνίδια που μπορούν να παίξουν στην αυλή του σχολείου με τους φίλους τους. Τα παιδιά εξοικειώνονται με την ιδέα του «να ανήκουν» σε ένα σύνολο, υπακούουν σε κανόνες, συνεργάζονται και παράλληλα ψυχαγωγούνται.
Παραδοσιακά παιχνίδια
Βασίλης Κόμης Στο εργαστήριο της εκπαιδευτικής ρομποτικής τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τις βασικές έννοιες ρομποτικής και προγραμματισμού μέσα από δραστηριότητες που ενθαρρύνουν την επίλυση προβλημάτων και την εμπλοκή τους με εκπαιδευτικά ρομπότ.
Ρομποτοεξερευνήσεις
Δημήτρης Κολιόπουλος Στο εργαστήριο αυτό οι φοιτήτριες και οι φοιτητές μας δημιουργούν ένα περιβάλλον ψυχαγωγίας και μη τυπικής εκπαίδευσης ώστε τα παιδιά να προσεγγίσουν με ευχάριστες και απλές δραστηριότητες το ζήτημα των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Ευγενία Αρβανίτη Το εργαστήρι αυτό στοχεύει στη συνεργατική και συμπεριληπτική διαπολιτισμική μάθηση μέσα από δραστηριότητες διαμεσολάβησης, ενεργής δράσης, επίλυσης συγκρούσεων και διαπολιτισμικού διαλόγου. Τα παιδιά μέσα από τις δραστηριότητες αναπτύσσουν πολλαπλή θέαση θεμάτων της καθημερινότητας που αφορούν στη διαφορετικότητα και τον πολιτισμικό άλλο και αλληλεπιδρούν με εξωτερικούς συνομιλητές.
Διαπολιτισμική αγωγή
Ομάδα φοιτητών Οι φοιτήτριες/-τές του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. ντύνονται μεγάλοι σεφ και μαζί με τους μικρούς σεφ πειραματίζονται με τη μαγειρική, χρησιμοποιώντας την αίσθηση της όρασης, της γεύσης και της όσφρησης, τη φαντασία και την επιδεξιότητά τους.
Οι μικροί Σεφ
Αγγελική Βελλοπούλου Εκπαιδευτικές δραστηριότητες με περιεχόμενα από διάφορες μαθησιακές περιοχές του Προγράμματος Σπουδών για το νηπιαγωγείο, οι οποίες
δημιουργούνται στo πλαίσιo των υποχρεωτικών μαθημάτων Πρακτικής Άσκησης του Γ΄ και Δ΄ έτους σπουδών του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Παιχνιδοπρακτικές
δημιουργούνται στo πλαίσιo των υποχρεωτικών μαθημάτων Πρακτικής Άσκησης του Γ΄ και Δ΄ έτους σπουδών του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Θανάσης Καραλής Μέσα από δραστηριότητες που έχουν ως αφετηρία τα παιχνίδια του Τσίρκου, τα παιδιά μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά, αναπτύσσοντας δεξιότητες συντονισμού, ισορροπίας, χειρισμού, οπτικοκινητικής αντίληψης και κιναίσθησης.
Παιχνίδια Τσίρκου
Βασιλική Ρήγα Με ένα απλό χαρτί τα παιδιά δημιουργούν μορφές/ αντικείμενα και τις δραματοποιούν, βελτιώνουν τη λεπτή κινητικότητα, τον οπτικοκινητικό συντονισμό, διασκεδάζουν, ενώ παράλληλα αντιλαμβάνονται την αξία ενός απλού χαρτιού.
Χαρτοδιπλωτική
Γρηγόρης Μικρώνης Τα παιδιά μαθαίνουν και τραγουδούν τους παραδοσιακούς και νεότερους στίχους και στροφές, που είναι δημοφιλή, προσφιλή για τέτοιες ηλικίες, αλλά και έχουν καθιερωθεί στο ιδιωτικό και δημόσιο ελληνικό γλέντι, τόσο στον κύκλο της ζωής όσο και του χρόνου. Επιπλέον, τα παλαμάκια, η επαφή των παιδιών μέσω των κινητικών και μουσικών δράσεων και η γενικότερη ενεργοποίηση των αισθήσεών τους, σχηματίζουν ένα περιβάλλον κοινωνίας, συνεργασίας, έκφρασης και ψυχαγωγίας.
Δημοτικά τραγούδια & χοροί
Μαριάννα Κονδύλη Στο εργαστήριο τα παιδιά εμπλέκονται σε ένα κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στο οποίο, με τη βοήθεια των φοιτητριών, δίνουν και ακολουθούν οδηγίες (προφορικές, γραπτές, εικονιστικές) προκειμένου να ανακαλύψουν τον «κρυμμένο θησαυρό».
Γλωσσολύτες
Ομάδα αποφοίτων Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Στο εργαστήριο «τέχνη της γης», τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη φύση, συλλέγουν υλικά από το φυσικό περιβάλλον, ενεργοποιούν τη φαντασία τους και δημιουργούν έργα τέχνης πάνω στο έδαφος, γνωρίζοντας έτσι, μια άλλη μορφή τέχνης.