Βασιλική Ρήγα

Κινητικά παιχνίδια

Τα παιδιά συμμετέχουν σε παιχνίδια αδρής κινητικότητας που στοχεύουν στην ολική κινητικότητα του σώματός τους και στην άντληση ευχαρίστησης μέσα από πολύπλευρες κινητικές εμπειρίες (τρέξιμο, ισορροπία, άλματα, σκυταλοδρομίες κ.ά.).
Αντώνης Βάος & Μαρία Κεντρωτά

Η χώρα των χρωμάτων

Ένα οργανωμένο εικαστικό εργαστήριο υποδέχεται τα παιδιά και τα παρακινεί να εργαστούν ατομικά και ομαδικά, συναντώντας την τέχνη μέσα από τη δημιουργική τους δράση, τον πειραματισμό και την εξερεύνηση.
Γεωργία Παρπαρούση & Νίκη Μπαρτζελά

Μουσικά παραμύθια

Τα παιδιά παρακολουθούν παραμύθια που έχουν επενδυθεί με ζωντανή μουσική, τραγουδούν, γνωρίζουν και στη συνέχεια πειραματίζονται με τα μουσικά όργανα και τα ηχητικά αντικείμενα του παραμυθιού, συμμετέχοντας ενεργά.
Βασιλική Ρήγα

Κουκλοθέατρο

Τα παιδιά κατασκευάζουν και παίζουν με κούκλες από διάφορα υλικά, εκφράζονται ελεύθερα με ποικίλους τρόπους, στήνουν και παρακολουθούν παραστάσεις ζώντας ταυτόχρονα στον πραγματικό και φανταστικό κόσμο.
Στάθης Μπάλιας

Συμμετέχω και αποφασίζω

Τα παιδιά μαθαίνουν να λένε τη γνώμη τους για απλά ζητήματα της καθημερινότητάς τους, να συζητούν μεταξύ τους για το ποιο είναι το σωστότερο για ένα θέμα και να αποφασίζουν μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες (π.χ. ψηφοφορία ή με το χεράκι τους), ώστε να μάθουν να επικοινωνούν και να λύνουν προβλήματα με συζήτηση, με συναίνεση και χωρίς βία.
Δημήτρης Πολίτης

Αφήγηση ιστοριών

Τα παιδιά γνωρίζουν εικονογραφημένα βιβλία μέσα από την ανάγνωση/αφήγηση του κειμένου και θέασης των εικόνων τους, ενώ συμμετέχουν στις δραστηριότητες (θεματικές - διαθεματικές) που υλοποιούνται από τις φοιτήτριες/τους φοιτητές.
Κώστας Ζαχάρος

Ερευνητές των μαθηματικών

Στο εργαστήριο των μαθηματικών τα παιδιά μέσα από το παιγνίδι, τη διερεύνηση και τον πειραματισμό οικειοποιούνται μαθηματικές έννοιες.
Βασιλική Ρήγα

Παραδοσιακά παιχνίδια

Μαθαίνουμε/θυμίζουμε στα παιδιά ομαδικά παραδοσιακά παιχνίδια που μπορούν να παίξουν στην αυλή του σχολείου με τους φίλους τους. Τα παιδιά εξοικειώνονται με την ιδέα του «να ανήκουν» σε ένα σύνολο, υπακούουν σε κανόνες, συνεργάζονται και παράλληλα ψυχαγωγούνται.
Βασίλης Κόμης

Ρομποτοεξερευνήσεις

Στο εργαστήριο της εκπαιδευτικής ρομποτικής τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τις βασικές έννοιες ρομποτικής και προγραμματισμού μέσα από δραστηριότητες που ενθαρρύνουν την επίλυση προβλημάτων και την εμπλοκή τους με εκπαιδευτικά ρομπότ.
Δημήτρης Κολιόπουλος

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Στο εργαστήριο αυτό οι φοιτήτριες και οι φοιτητές μας δημιουργούν ένα περιβάλλον ψυχαγωγίας και μη τυπικής εκπαίδευσης ώστε τα παιδιά να προσεγγίσουν με ευχάριστες και απλές δραστηριότητες το ζήτημα των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας.
Ευγενία Αρβανίτη

Διαπολιτισμική αγωγή

Το εργαστήρι αυτό στοχεύει στη συνεργατική και συμπεριληπτική διαπολιτισμική μάθηση μέσα από δραστηριότητες διαμεσολάβησης, ενεργής δράσης, επίλυσης συγκρούσεων και διαπολιτισμικού διαλόγου. Τα παιδιά μέσα από τις δραστηριότητες αναπτύσσουν πολλαπλή θέαση θεμάτων της καθημερινότητας που αφορούν στη διαφορετικότητα και τον πολιτισμικό άλλο και αλληλεπιδρούν με εξωτερικούς συνομιλητές.
Ομάδα φοιτητών

Οι μικροί Σεφ

Οι φοιτήτριες/-τές του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. ντύνονται μεγάλοι σεφ και μαζί με τους μικρούς σεφ πειραματίζονται με τη μαγειρική, χρησιμοποιώντας την αίσθηση της όρασης, της γεύσης και της όσφρησης, τη φαντασία και την επιδεξιότητά τους.
Αγγελική Βελλοπούλου

Παιχνιδοπρακτικές

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες με περιεχόμενα από διάφορες μαθησιακές περιοχές του Προγράμματος Σπουδών για το νηπιαγωγείο, οι οποίες
δημιουργούνται στo πλαίσιo των υποχρεωτικών μαθημάτων Πρακτικής Άσκησης του Γ΄ και Δ΄ έτους σπουδών του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Θανάσης Καραλής

Παιχνίδια Τσίρκου

Μέσα από δραστηριότητες που έχουν ως αφετηρία τα παιχνίδια του Τσίρκου, τα παιδιά μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά, αναπτύσσοντας δεξιότητες συντονισμού, ισορροπίας, χειρισμού, οπτικοκινητικής αντίληψης και κιναίσθησης.
Βασιλική Ρήγα

Χαρτοδιπλωτική

Με ένα απλό χαρτί τα παιδιά δημιουργούν μορφές/ αντικείμενα και τις δραματοποιούν, βελτιώνουν τη λεπτή κινητικότητα, τον οπτικοκινητικό συντονισμό, διασκεδάζουν, ενώ παράλληλα αντιλαμβάνονται την αξία ενός απλού χαρτιού.
Γρηγόρης Μικρώνης

Δημοτικά τραγούδια & χοροί

Τα παιδιά μαθαίνουν και τραγουδούν τους παραδοσιακούς και νεότερους στίχους και στροφές, που είναι δημοφιλή, προσφιλή για τέτοιες ηλικίες, αλλά και έχουν καθιερωθεί στο ιδιωτικό και δημόσιο ελληνικό γλέντι, τόσο στον κύκλο της ζωής όσο και του χρόνου. Επιπλέον, τα παλαμάκια, η επαφή των παιδιών μέσω των κινητικών και μουσικών δράσεων και η γενικότερη ενεργοποίηση των αισθήσεών τους, σχηματίζουν ένα περιβάλλον κοινωνίας, συνεργασίας, έκφρασης και ψυχαγωγίας.
Μαριάννα Κονδύλη

Γλωσσολύτες

Στο εργαστήριο τα παιδιά εμπλέκονται σε ένα κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στο οποίο, με τη βοήθεια των φοιτητριών, δίνουν και ακολουθούν οδηγίες (προφορικές, γραπτές, εικονιστικές) προκειμένου να ανακαλύψουν τον «κρυμμένο θησαυρό».
Ομάδα αποφοίτων Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.

Η Τέχνη της Γης

Στο εργαστήριο «τέχνη της γης», τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη φύση, συλλέγουν υλικά από το φυσικό περιβάλλον, ενεργοποιούν τη φαντασία τους και δημιουργούν έργα τέχνης πάνω στο έδαφος, γνωρίζοντας έτσι, μια άλλη μορφή τέχνης.

Το Παιδικό Φεστιβάλ λειτουργεί ως άτυπο περιβάλλον μάθησης για τα παιδιά που συμμετέχουν στα εργαστήρια.

Οι εκπαιδευτικοί που συνοδεύουν τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν καινοτόμες δράσεις/ δραστηριότητες σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα και να τις επεκτείνουν στο χώρο εργασίας τους.